Campeonato centro Europeo

40393569_1627013854074618_61801317361778
logo andalusiervereniging.png
logo ancce belgica.jpg

Morfologische en functionele wedstrijd van de PRE

240_F_222403069_gOaORlCoLZNv34SvGIlK1Dwx

Het zit er weer op voor 2019 en wat was de Campeonato een geweldig evenement!

Deelnemers uit verschillende landen zoals België, Frankrijk, Duitsland en Nederland, streden met hun PRE voor de titel Campeón en Campeona van Centraal Europa!

Maar daaromheen was het ook één groot feest! Een prachtig strodorp en heerlijke Spaanse tapas en drankjes zorgden voor een echte Spaanse sfeer.

Buiten werd er op zaterdag een barokke dressuurwedstrijd verreden, georganiseerd door MCI-BE en op zondag een Working Equitation wedstrijd, de Pura Nobleza Cup, georganiseerd door Pura Nobleza.

En natuurlijk de showavond met "Special Guest" Juan Manuel Diaz Muñoz Díaz die een Masterclass dressuur gaf.

Gaëtan Bocklandt met Seni Kripton die een kür reed en dit later ook met neck rope deed.

Nico Falk met zijn PRE Laujareño en de show "White Edition".

Margot van Lare met Aliso die een Kür op muziek op Prix St. George niveau reed.

Mieke Hylkema die ons met SeBo Granuja Doma Vaquera met de garrocha liet zien.

En als afsluiting een Working Equitation demo + battle door Ton Duivenvoorden met Staccato en Virginie Dubus met Hero des Nawies.

Maar boven alles: waar zouden we zijn zonder onze vrijwilligers die al maanden van tevoren én tijdens het evenement druk in de weer waren om het tot een groot succes te maken!
Aan de organisatie en al die mensen die zo veel geweldig en ondersteunend werk hebben verricht, en er voor gezorgd hebben dat we dit jaar de CCE2019 in Werkendam hebben kunnen organiseren: ongelofelijk bedankt allemaal!!!

CCE FLYER 2019 A4.jpg

Premio Especiales 2019