Drie keer per jaar verschijnt aan alle leden het kleurrijke verenigingsblad Pura Pasión, Spaans temperament.

Dit blad is een sfeervolle en vrolijke glossy volop informatie met betrekking tot onze geliefde Spaanse paarden èn onze leden! Het is een warme weergave van de ziel van de vereniging.

In elke editie staan leuke ervaringsverhalen van leden, prachtige foto’s, vaak een interview met één van onze leden, informatie vanuit het bestuur en vaak ook een (meestal actueel) medisch artikel.

Het blad doet aankondigingen van evenementen waar de vereniging aan bijdraagt, maar vertelt ook het verhaal, vol beeldende foto’s, van allerlei activiteiten en evenementen waar de vereniging op één of andere wijze bij  is betrokken. Ook geeft het blad vrijwel altijd recente informatie vanuit het stamboek. Verder is het voor elk lid mogelijk om in elk blad een gratis pequeño te plaatsen (een kleine advertentie). En natuurlijk is het blad een prachtig medium om bijvoorbeeld je stal of bedrijf in te promoten.

Alleen al om het verenigingsblad te ontvangen wil je lid zijn!

In deze editie o.a.

• Geesje en Mojito op Horse Event

• Achter het gezicht van...

Karin Ketting