Pura Pasión

Spaans Temperament

Pura pasión, Spaans temperament

Twee keer per jaar ontvangen alle leden het kleurrijke verenigingsblad Pura Pasión, Spaans temperament.

Dit blad is een sfeervolle en vrolijke glossy volop informatie met betrekking tot onze geliefde Spaanse paarden èn onze leden! Het is een warme weergave van de ziel van de vereniging.

In elke editie staan leuke ervaringsverhalen van leden, prachtige foto’s, vaak een interview met één van onze leden, informatie vanuit het bestuur en vaak ook een (meestal actueel) medisch of rijtechnisch artikel.

Het blad doet aankondigingen van evenementen waar de vereniging aan bijdraagt, maar vertelt ook het verhaal, vol beeldende foto’s, van allerlei activiteiten en evenementen waar de vereniging op één of andere wijze bij  is betrokken. Ook geeft het blad informatie vanuit het stamboek, die voor de leden van belang is.

Verder is het voor elk lid mogelijk om in elk blad een gratis pequeño te plaatsen (een kleine advertentie). En natuurlijk is het magazine een prachtig medium om bijvoorbeeld je stal of bedrijf in te promoten via een advertentie of redactioneel artikel.

Alleen al om het verenigingsblad te ontvangen wil je lid zijn van de VSPN!

In deze editie o.a.

• Kerst in Spanje

• Achter het gezicht van...

Tattjana Duine