Word lid

Lidmaatschap

Voor het lidmaatschap ontvang je o.a. een mooi verenigingsblad waarmee je op de hoogte blijft van de ontwikkelingen binnen de vereniging en andere activiteiten die mede te maken hebben met ons mooie Spaanse paard.

Lid: € 55,-
Jeugdlid t/m 17 jaar: € 15,-
Gezinslid: € 25,-
Lid buitenland: € 75,-

De contributie wordt geheven per kalenderjaar. Word je na 30 juli lid, dan betaal je € 27,50 voor het lopende jaar.

Het lidmaatschap wordt jaarlijks automatisch verlengd.

Als lid ontvang je 2x per jaar ons verenigingsblad “Pura Pasion” en regelmatig onze nieuwsbrief in de mailbox en word je ook per mail op de hoogte gehouden van al onze activiteiten.

Ook krijg je als lid korting op inschrijvingen bij clinics, barokke wedstrijden, keuringen en andere activiteiten van de vereniging.

Wil je je aanmelden als lid van onze vereniging, klik dan hieronder voor het inschrijfformulier.

Email: secretariaat@verenigingspaanspaard.nl

nieuwsbrief_jan_2020-1.jpg
COVER PP_dec_2019.jpg

Lidmaatschap beëindigen

Wil je het lidmaatschap beëindigen, dan kan dit door voor 1 december van het lopende jaar een e-mail te sturen naar: secretariaat@verenigingspaanspaard.nl. Het lidmaatschap kan dan per 1 januari van het opvolgende jaar worden opgezegd.

Opzegging kan alleen per e-mail of schriftelijk bij het secretariaat met inachtneming van een opzegtermijn van ten minste vier weken voor 1 januari. Het secretariaat stuurt een bevestiging van de opzegging retour.