Premiekeuring

40393569_1627013854074618_61801317361778
logo andalusiervereniging.png
logo ancce belgica.jpg

Met trots kondigen wij de 4e Campeonato centro Europeo de caballo Español 2022 aan.

Deze vindt plaats in het weekend van 3 en 4 september 2022

Rijhal De Damburg
Eikenlaan 1
3950 Bocholt
BELGIË

Morfologische en functionele wedstrijd van de PRE

Tijdens deze wedstrijd worden deelnemende PRE hengsten, merries en ruinen uit Nederland, België, Duitsland, G.H. Luxemburg, Frankrijk en Spanje voor het oog van een groot publiek door een officiële Spaanse jury beoordeeld op uiterlijke schoonheid en bewegingskwaliteiten. Dit gebeurt zowel aan de hand als ook onder het zadel. De merries en jonge paarden zullen voorgesteld worden op zaterdag, de hengsten zullen elkaar het vuur aan de schenen leggen op zondag.

De inschrijvingen zijn geopend.

Vind hier de informatie voor het inschrijven voor de Morfologiewedstrijd.

Voorlopig programma

Working Equitation

De wedstrijd Working Equitation op zondag 30 augustus wordt georganiseerd door Flanders Working Equitation.

Informatie en inschrijven kan bij Flanders Working Equitation.

Demo’s & shows

Verschillende demonstraties en shows zullen gegeven worden tijdens het weekend, dit zal groot en klein fascineren! Dit zal plaatsvinden zaterdagavond en zondag gedurende de dag. Een gratis bezoek kan niet ontbreken!

Spaans dorp

Een Spaans dorp met Spaanse delicatessen in het hartje van het evenement. De bezoekers hebben de mogelijkheid om te flaneren tussen diverse standjes en te genieten van Spaanse specialiteiten. Daarnaast zullen ook enkele exposanten aanwezig zijn met typische Spaans paarden- en ruitermaterialen. Zij staan jou bij met raad en daad. Klik hier als jijzelf interesse hebt standhouder te zijn in ons Spaans dorp.

Gratis entree op het volledige evenement!

Informatie ism ANCCE-Bélgica

Banner CCE 2022.png