Je bent een fokker van Pura Raza Española’s of een standhouder en je wenst meer te weten te komen over de mogelijkheden voor een stand op onze Feria del Caballo Español ?

CCE geeft je de mogelijkheid hiertoe …

• als standhouder: mogelijkheid om materiaal ter plekke te verkopen, promotie, informatie, …

• als fokker: geen verkoop van materialen, enkel promotie en informatie omtrent de fokkerij

Aarzel niet ons te contacteren voor meer info via mail

Algemene info

Klik hier voor de algemene info.

Grondplan van de Feria

Plattegrond

Er zijn beperkte plaatsen voor de standhouders beschikbaar in de hoofdpiste (binnen) en aan de opwarmpiste (binnen).

Prijs o.v.v.

Leden ANCCE-Bélgica/VSPN*    Niet-leden ANCCE-Bélgica/VSPN*

2,5 x 4m standruimte     €175,=                                                € 250,=

Andere afmetingen (speciale prijs)……

(*Vereniging van het Spaanse paard Nederland)

Hoe deelnemen?

Wil je graag deelnemen aan onze Feria? Stuur dan een mailtje met uitleg over jouw activiteit en de oppervlakte die je wenst voor jouw stand, per mail.

Praktisch

Betaling

De betaling van alle facturen dient te gebeuren voor de eerste dag van de opbouw, anders wordt er geen toegang voor de opbouw gegeven.

Opbouw en afbraak

Opbouw op donderdag 27 augustus of vrijdag 28 augustus.

Bij aankomst, voordat men de stand opbouwt, dient iedere standhouder zicht te melden aan het secretariaat om te vragen waar de standplaats is.

Afbraak op zondag 30 augustus minstens 1u na de laatste prijsuitreiking.

Elektriciteit

Indien je stroomvoorziening dient te hebben in jouw stand, graag dit minstens 1 maand van de te voor laten weten.

De organisatie behoudt zich het recht om alles wat niet overeenkomst met het benodigde vermogen los te koppelen.

De kost hiervoor bedraagt 15€.

Diefstal, schade

VSPN doet zijn uiterste best om het evenement veilig te houden, toch is de exposant zelf verantwoordelijk voor het toezicht van zijn eigen stand. De organisatie is niet aansprakelijk voor diefstal, schade aan apparatuur of andere van waarde van de exposant. De laatstgenoemde verklaart ook dat hij een verzekering heeft afgesloten voor dergelijke voorvallen.

Informatie ism ANCCE-Bélgica